بایگانی

 

با توجه به اهمیت اطلاعات برای سازمان های مختلف، نظم دهی و ساماندهی آنها بسیارضروری می باشد. برای جلوگیری از رخ دادن مشکلات مدیریتی و برنامه ریزی و همچنین اتلاف وقت و انرژی ، باید بایگانی اطلاعات و حفظ آنها به درستی صورت گیرد..

بایگانی یعنی ثبت و ضبط هر نوع سند، نامه، پرونده ، گزارش و … که توسط سازمان دولتی یا خصوصی تولید گشته و فرآیند اداری آن به پایان رسیده است. بنابراین بایگانی کردن اطلاعات یعنی خارج شدن مدارک دارای اهمیت از  چرخه جاری سازمان ، به طوری که ممکن است در آینده به آن رجوع شود.

مهمترین کالایی که میتواند در بخش بایگانی ما را همراهی کند زونکن میباشد . زونکن یکی از ارکان اصلی و مهم بایگانی میباشد . اینکه یک قفسه از رنگ های شاد و جذاب زونکن داشته باشید، لذت بخش و جالب خواهد بود اما باید بتوانید آنها را به خوبی سازماندهی کنید.
سازماندهی پرونده های اداری می تواند کار دشواری باشد، به خصوص اگر تعداد زیادی پرونده و اسناد دارید.برنامه ریزی برای سازماندهی به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که اسناد مهم را با کارآیی بیشتری بایگانی می کنید. دیوایدر - کاور پلاستیکی - پوشه - زونکن - کلاسور از جمله کالاهایی هستند که شما را در امر بایگانی کردن اطلاعات همراهی میکنند.