close
logo
خرید عمده کاغذ

 

   راه های  ارتباطی  و سفارش محصولات با شماره های  02188178937 - 09120889498

 

 

 

خرید عمده کاغذ

سورنا تحریر بعنوان معتبرترین فروشنده و پخش کننده انواع کاغذ A4  ، کاغذ مصرفی سازمانها و ادارات را با قیمت ارزان و مناسب تهیه و عرضه می نماید. در سورنا تحریر همه برندهای معتبر و مطرح مانند : دبل آ Double A ، پیپر وان Paperone  ، کپی مکس  copimax با قیمت مناسب ، خرید اینترنتی و ارسال سریع به سراسر کشوربدون واسطه  عرضه می گردد.

قیمت عمده کاغذ

قیمت عمده فروشی سورنا تحریر بدلیل عرضه بدون واسطه و مستقیم از وارد کننده همیشه مناسبترین و کمترین قیمت بازار است. جهت استعلام و خرید اینترنتی با کارشناسان سورنا تحریر  لطفا تماس بگیرید.

 

آشنایی با کاغذ و انواع آن

به طور کلی کاغذ ها از هر نوعی که باشند بی شک یکی از پرکاربرد ترین وسایل در زندگی بشر هستند. ازکاغذ ها تقریبا در هر کاری استفاده می شود و می توان گفت اگر کاغذ توسط بشر ابداع نشده بود بسیاری از کار های امروزه بشر نا تمام می ماند و از به ثبت رساندن بسیاری از وقایع و... ناتوان می شد.

با توجه به کاربرد بی نظیر و بسیار زیاد کاغذ در هر زمینه ای بی شک نیاز به خرید عمده کاغذ در شرکت ها ،ادارات، مدارس و دانشگاه ها و بسیاری از مکان هایی که همگی ما با آن ها آشنایی داریم انکار نشدنی است. از مزایای خرید عمده کاغذ, صرفه جویی در وقت ،صرفه جویی در هزینه و همچنین اطمینان از کیفیت کاغذ خریداری شده می باشد.

کاغذ تحریر

کاغذ تحریر در صنعت چاپ و تحریر کاربرد های زیادی دارد و بیش تر برای تولید مجله و سررسید استفاده می شود بنابراین اگر قصد شما از خرید عمده کاغذ شامل کاربرد های یاد شده می باشد کاغذ تحریر گزینه مناسبی برای شما است. این کاغذ ها بیشتر از کشورهای اندونزی، چین ، مالزی و کره جنوبی وارد می شود و برندهای معروف در ایران شامل موریم، شینهو و کرون است . پس اگر قصد خرید عمده کاغذ تحریر را دارید برند های نام برده ،انتخاب خوبی برای شما هستند.

 کاغذ تحریر با نام بین المللی   Writing and printing paper در دو نوع اندود شده و اندود نشده تولید می گردند. نوع اندود نشده این کاغذ در ایران موجود است که قابلیت چاپ در هر دو طرف آن بدون نفوذ مرکب به طرف دیگری را دارد. این نوع کاغذ در سایزهای ۱۰۰ در ۷۰ و ۶۰ در ۹۰ و گراماژهای ۵۰-۵۵-۶۰-۶۵-۷۰-۷۵-۷۵-۸۰-۱۰۰ و ۱۲۰ ارائه می‌شود. کیفیت کاغذ های تحریر بستگی به خمیر به کار رفته در آن دارد و سطح این کاغذ ها مناسب برای نوشتن با خودکار است. در مجموع کاغذهای تحریر را با دقت بیشتری تولید می کنند و بنابراین قیمت آن ها  نیز نسبت به کاغذ چاپ، گران تر است. کاغذ تحریر به رنگ سفید و یا در رنگ های مختلف ساخته می شود و ممکن است دارای خط و نقش معینی باشد.

کاغذ گلاسه ( کاغذ اندود شده )

کاغذ گلاسه مرغوب ترین نوع کاغذ است ؛ که هر چه گراماژ آن بالاتر باشد، کیفیت چاپ روی آنها بهتر است. این کاغذ در دو نوع مات و براق و به صورت یک رو و دو رو موجود است و از آن بیش تر برای چاپ کارهای نفیس، جلد مجلات، روزنامه، چاپ کارت ویزیت و … استفاده می شود. کاغذ گلاسه  به علت جذب یکنواخت جوهر در چاپ نیز استفاده های فراوانی دارد. در واقع این کاغذ نوعی کاغذ دو رو با سطحی صاف و هموار، دارای مقاومت زیاد است که در آن از نشاسته و پلاستیک استفاده می شود. از نشاسته برای هموار شدن و جذب یکنواخت جوهر و از پلاستیک برای ضد آب بودن آن درخمیر کاغذ استفاده می شود. کاغذ گلاسه در سایزهای خاص و همچنین سایز های   ۱۰۰ در ۷۰ و ۶۰ در ۹۰  تولید می شود.  این کاغذ در  گراماژ های ۷۰-۸۰-۹۰-۱۰۰-۱۱۳-۱۱۸-۱۳۵-۱۴۸-۱۷۰-۲۰۰-۲۵۰-۲۸۰-۳۰۰-۳۵۰ نیز تولید می شوند. اگر قصد خرید عمده کاغذ گلاسه را دارید  برندهای معروف در ایران: هانسل، شینهو، موریم، نیوکرون و نویا می باشد. بنابراین با توجه به کاربرد های نام برده اگر قصد شما از خرید عمده کاغذ ،خرید کاغذی با این ویژگی ها و کاربرد ها می باشد، کاغذ گلاسه انتخاب مناسبی برای شما است.

کاغذ روزنامه

کاغذ روزنامه برای کارهای هنری، سریع و موقتی مناسب است. همچنین  از این کاغذ برای طراحی‌های خام و اولیه ی بزرگ و طراحی های موقتی که با مداد ذغالی  و یا با مداد شمعی و مداد گچی انجام می شوند، استفاده می شود. همانطور که از اسم آن مشخص است معمولا برای چاپ روزنامه با ماشین افست و لترپرس استفاده میشود. از ویژگی های آن می توان قیمت ارزان ، قدرت جذب بالا و مقاومت پائین آن در برار نور را نام برد. این کاغذ به شکل رول و ورق یافت می‌شود. رول هایی با عرض های از ۷۰ تا ۱۱۰ سانتی متر و گراماژ متنوع از ۶۰ تا ۲۵۰ گرم. کاغذ روزنامه از تفاله ی چوب (فیبرهای بازیافت شده) و بدون بکارگیری عملیات مکانیکی روی آن ساخته شده است .

 

کاغذA4 

کاغذA4  از پرکاربردترین و پرمصرف ترین نوع کاغذ در جهان است. بیش ترین استفاده این کاغذ در شرکت ها و اداره ها می باشد. بنابراین با توجه به حجم بالای نیاز به کاغذ A4 در این اماکن ،کیفیت و هزینه ای که صرف خرید این کاغذ می شود بسیار حائز اهمیت است. خرید عمده کاغذ A4 به صاحبان شرکت و ادارات، این اطمینان را می دهد که هزینه کم تری برای این وسیله ی مهم و کاربردی صرف کنند. همچنین کیفیت کاغذ مصرفی با طول عمر دستگاه هایی که از کاغذ استفاده می کنند رابطه مستقیمی دارد. برای مثال میتوان گفت که دستگاه کپی، دستگاه پرینتر، دستگاه فکس و سایر دستگاه هایی که ماده اصلی مصرفی آنها کاغذ است طول عمر مشخصی دارند، بنابراین با انتخاب و خرید کاغذ با کیفیت بالا می توان استفاده بیش تر و بهتری از دستگاه ها نیز کرد. تمامی این موارد دلایلی هستند که  باید در خرید عمده کاغذ دقت نمود.

 ویژگی های کاغذهای A4 با کیفیت بالا

کاغذ های A4 ساخت اندونزی که با دستگاههای لیزری برش خورده باشند از بهترین نوع این کاغذ ها هستند. کاغذ با کیفیت،  باید توپر و یکدست باشد. یعنی در صورتی که جلوی نور قرار گیرد در قسمتی نور را بیش تر و در قسمت دیگر نور را کم تر عبور ندهد به عبارتی میزان نور عبوری از کاغذ در تمامی نقاط آن یکسان باشد. کاغذ A4 معمولی بین 70 تا 80 گرم می باشد که عمده آن در بازار 80 گرمی می باشد. کاغذ A4 کپی مکس ، کاغذ پیپروان ، کاغذ دابل A ، کاغذ سل پیرینت و کاغذ SA از برند های معروف کاغذ در ایران می باشند. پس اگر قصد خرید عمده کاغذ را دارید برند های معرفی شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

 

 

 

    سلام لطفا قیمت عمده کاغذ را به روز اعلام کنید

    پاسخ

    چقدر عالی که ارسال رایگان گذاشتید..سفارشم به دستم رسید.ممنون

    پاسخ

    خیلی ممنون بابت ارسال به موقع و کیفت قیمت

    پاسخ
ثبت نظر

 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

 

.................................................................

 

  کانال تلگرام      اینستاگرام  ما

 

 

ساعات کاری شرکت : روزهای شنبه تا 5شنبه

                                  8صبح الی 8 شب

 

  

 

 

 

 

 

 

 محصولات ســــــورنا تحریر

 

.................................................................

      اقلام دفتری

.................................................................

      نوشت افزار ها

.................................................................

    نحوه ثبت سفارش

.................................................................

 

 

 

 

 ســـورنا تحریر

 

.................................................................

آدرس: تهران - ایرانشهر شمالی . خیابان اذرشهر . مجتمع تجارت ایران . طبقه ۵ . واحد ۱۱۰

 

     021-88178937 و  88141227-021  

 

      09120889498

 

 

کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد